سامانه های کنترل تردد خودرو

(ویژه پارکینگ های اختصاصی)

محصولات

آنتن UHF تایوانی برد بلند پارکینگ تحت شبکه
موجود است
آنتن UHF تایوانی برد بلند پارکینگ تحت شبکه
تماس بگیرید
آنتن UHF تایوانی برد بلند...
تگ جاسوییچی 125kHz
موجود است
تگ جاسوئیچی 125kHz
تماس بگیرید
تگ جاسوییچی 125kHz تگ جاسوییچی...
کارت پارکینگ UHF با چاپ رنگی
موجود است
کارت پارکینگ UHF با چاپ رنگی
تماس بگیرید
کارت پارکینگ UHF با چاپ مشکی
موجود است
کارت پارکینگ UHF با چاپ مشکی
تماس بگیرید
تگ جاسوییچی 10.56MHz
موجود است
تگ جاسوییچی 10.56MHz
تماس بگیرید
تگ جاسوییچی 10.56MHz تگ جاسوییچی...
آنتن پگاسوز تایوانی UHF برد بلند پارکینگ RS
موجود است
آنتن پگاسوز تایوانی UHF برد بلند پارکینگ
تماس بگیرید
آنتن پگاسوز تایوانی UHF برد...
دوربین پلاک خوان هوشمند مدل MS C2962 TEPB
موجود است
دوربین پلاک خوان هوشمند مدل MS C2962 TEPB
تماس بگیرید
:دوربین پلاک خوان مناسب جهت...
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز دو رله
موجود است
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز دو رله
تماس بگیرید
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز دو...
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز تک رله
موجود است
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز تک رله
تماس بگیرید
اکسس کنترل پارکینگ پگاسوز تک...
اکسس کنترل پارکینگ دو پورت تک رله
موجود است
اکسس کنترل پارکینگ دو پورت تک رله
تماس بگیرید
کنترلر اثر انگشتی پارکینگ تک رله
موجود است
کنترلر اثر انگشتی پارکینگ تک رله
تماس بگیرید
کارت پارکینگ UHF
موجود است
کارت پارکینگ UHF
تماس بگیرید
تگ-خودرویی-UHF
موجود است
تگ خودرویی UHF
تماس بگیرید
کارت خوان دیواری مایفر
موجود است
کارت خوان دیواری مایفر
تماس بگیرید
کارت خوان رومیزی تگ UHF
موجود است
کارت خوان رومیزی تگ UHF
تماس بگیرید
کارت-ریدر-2
موجود است
کارت خوان پایه دار مایفر فضای باز
تماس بگیرید
آنتن UHF چینی UHF101 پارکینگ RS
موجود است
آنتن UHF101 پارکینگ
تماس بگیرید
ریدر برد بلند RFID |...

سیستم کنترل تردد خودرو

با رشد جمعیت و افزایش تعداد خودرو ها و همچنین گسترش ابعاد ساختمان ها با در نظر گرفتن محدودیت های شهری هر روزه الزام به استفاده از فضای پارکینگ در شهر ها بیش از پیش نیاز می شود. از این رو ادغام تکنولوژی با سیستم های سنتی مورد استفاده در پارکینگ ها منجر به انجام بهتر امور مدیریتی و ارائه خدمات با کیفیت تر می شود که در ادامه به شرح مفصل تر موضوع خواهیم پرداخت.

کنترل تردد 1

نیاز به مدیریت فضای عمومی شهرها در جوامع مدرن امروز بیش از پیش احساس می شود و مدیریت بدون کنترل و نظارت هیچ جایگاهی ندارد.روزانه تعداد بی شماری از خودرو ها که هر لحظه نیر بر تعداد آنها افزوده می شود به مدیریت جامع و کامل بر مکان های پارک نیاز دارند که علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت عمومی به تغییر چهره شهرها و نیز به فضایی متمایز و چشمگیر کمک شایانی خواهد کرد .

ساخت و ظهور پارکینگ های بزرگ و متعدد، خبر از آغاز شدن فرآیندی تازه در شهرسازی می دهد، مسیری که در آن علاوه بر اهمیت ایجاد فضایی که معماری آن بتواند نیازهای بر حق شهروندان را برطرف کرده و مدیریت صحیح آن نیز، بر استفاده بهینه و کامل از کلیات و امکانات فضای بوجود آمده، صحه بگذارد.

امروزه ظهور فن آوری های مدرن و وجود ابزارهای الکترونیک بیش از پیش بر توانایی مهندسان افزوده است و توانسته آرزوهای چندین ساله آنها را جامع عمل بپوشاند . با تکنولوژی امروز مهندسان خواهند توانست بر فضای پارکینگ را کنترل و مدیریتی هوشمندانه داشته باشند و حتی زمانی که هیچ پرسنلی وجود ندارد و خود نیز در راهی بسیار دور به سر می برند، نظارت و نظم را برقرار کنند.

در شهرنشینی مدرن مدیریت پارکینگ یکی از مهمترین ابزارها است. سطوح مختلف امکانات در پارکینگ های هوشمند می تواند بر کارایی ترافیک و افزایش کیفیت خدمات تأثیر قابل ملاحظه ای داشته باشد. بعد از گذشت چندین دهه و افزایش تعداد خودرو ها و نبود فضای کافی برای پارک آن ها و در نهایت هزینه زیاد ساختن امکانات پارکینگ، نیاز به ارزیابی دقیقی برای مدیریت و مکانیابی پارکینگ ضروری به نظر می رسد.

سیاست گذاران بخش حمل و نقل در سالهای گذشته به پارکینگ توجه بیشتری کرده و از آن به عنوان یک مکانیزم بالقوه برای رفع مشکلات ترافیکی موجود و حل معضل تراکم شهری نام می برند. همین امر باعث شده که تحقیقات گسترده ای در جنبه های مختلف پارکینگ و تقاضای پارکینگ انجام شود.

قیمت کنترل تردد خودرو

از مهم ترین مزایای آن می توان مشتری مداری را در این سیستم دید؛ زیرا، صاحب ماشین با نمایش تابلوهایی در مقابل چشمانش مواجه می شود که جای پارک را به آن نشان می دهد. دومین دلیل اینکه سرعت ورود و خروج ماشین ها در آن بسیار زیاد است و صف های طولانی دیگر تشکیل نمی شوند.

سومین دلیل تهویه مناسب و هوشمند در پارکینگ های هوشمند می باشد که خبری از گاز CO2 و بوی دود نیست. یکی دیگر از دلایل مهم آن، نظارت و کنترل آسان تر برای مدیر پارکینگ می باشد.

هرگز سرقتی در آن اتفاق نمی افتد. از لحاظ ایمنی و امنیتی بسیار مطمئن عمل می کند. محصولت هوشمند سازی پارکینگ هوشمند در انواع برندها و کیفیت ها و با ویژگی های خاص در مرکز هوشمند سازی کنترل ابنیه ملل عرضه می گردد.

مهمترین ویژگی های تجهیزات کنترل تردد خودرو

• بهبود ترافیک
• ثبت مکانیزه ترددها
• کاهش آلودگی صوتی
• کنترل ورود و خروج خودروها
• کاهش دما و آلودگی محیط پارکینگ
• کاهش زمان ورود و خروج به پارکینگ
• شمارش لحظه ای خودروهای پارک شده
• صرفه جویی در زمان یافتن محل پارک مناسب
• کاهش تردد در پارکینگ برای یافتن فضای خالی
• کاهش هزینه های کنترلی و نظارتی انسانی پارکینگ
• رزرو کردن مکان پارک از طریق سامانه های هوشمند
• کاهش خطای انسانی در ثبت ورود، خروج و ظرفیت موجود پارکینگ
• کاهش عملکرد سیستم تهویه و تخلیه هوا و صرفه جویی در مصرف انرژی

کنترل تردد دو

برای کنترل تردد خودرو در ورودی پارکینگ ساختمانهای مسکونی،تجاری و اداری روشهای متعددی وجود دارد که بیشتر جنبه بازدارنده و امنیتی داشته و در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. راهکار کنترل تردد در پارکینگ های عمومی که افراد متعددی تردد می کنند و مستلزم پرداخت هزینه می باشد با روش های ظزیر متفاوت می باشد. سه روش برای مدیریت تردد در ورودی پارکینگ ها استفاده می شود که در هر سه روش مجموعه ای از سخت افزار ها و شناساگرهای تحت مدیریت نرم افزارهای کنترل تردد خودرو به صورت آنلاین و یا آفلاین عمل می کنند

مشخصات نرم افزار کنترل تردد خودرو

ورود و خروج خودرو، ثبت پلاك خودرو، قابلیت تعریف تعرفه، تعریف کارت تردد پارکینگ در سیستم، امکان ابطال یک کارت جهت جلوگیری از سوء استفاده هنگام مفقود شدن و یا دزدی، امکان تعریف کارتهای به صورت پیش پرداخت و پرداخت اولیه و دائمی برای مشترکین پارکینگ، تعریف درب های ورود و خروج به تعداد نامحدود، تعریف تعرفه های پیش فرض روزانه و به تفکیک ساعت به تعداد نامحدود، تعریف تعرفه های هفتگی به تفکیک روزهای هفته و ساعات مختلف به تعداد نامحدود، تعریف تعرفه روزهای خاص به تفکیک ساعت به تعداد نامحدود، محاسبه خودکار میزان مبلغ پارکینگ خودرو طبق تعرفه های تعریف شده، صدور فیش و قبض پارکینگ، گزارش روزانه میزان دریافتی پارکینگ و موارد دیگر

نرم افزار کنترل تردد خودرو به عنوان یک سیستم کنترل دسترسی و عبور مرور خودروها و انسان ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شکل ساده ی کنترل افراد و خودروها به کارگیری نیروی انسانی برای است.

به این صورت که نیروی انسانی باید همیشه در محل حضور داشته باشد و مجوز ورود و خروج افراد را بررسی کرده و اجازه ی دسترسی به آن ها را بر اساس آن بدهد.اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات می توان این کار را ساده تر و با دقت تر انجام داد.

نیازی به نیروی انسانی برای این کار نخواهد بود و نرم افزار کنترل تردد می تواند کنترل تردد انسان ها و خودرو ها به صورت خودکار (اتوماتیک) انجام دهد.

شرکت کنترل ابنیه ملل با ارائه محصول نرم افزار پلاک خوان به سازمان ها، ادارات، شرکت ها و هر مجموعه دیگری، یاری می رساند تا با دقت و سرعت بالا و هزینه ی پایین به مدیریت تردد مجموعه ی خود بپردازند. برای آشنایی بیشتر با کنترل تردد که شامل کنترل تردد انسان و خودرو است باید با کنترل دسترسی هم آشنا شویم.

نرم افزارهای کنترل تردد1

راهکارهای ارائه شده در دو گروه مختلف قرار خواهند گرفت.
باید به این نکته توجه داشته باشید که اساس سیستم های کنترلی بیان شده در هر گروه یکسان بوده و تفاوت آنها در نحوء راه اندازی و تجهیزات مورد استفاده می باشد که با هر گزینه به تفکیک برای شما بیان خواهد شد.

سوالات متداول در حوزه کنترل تردد خودرو

بهترین سیستم برای کنترل تردد خودرو چیست؟

انتخاب راهبند اتوماتیک با توجه به نوع کاربرد به راهبند : بازویی، راهبند ستونی (بولارد)، راهبند بلوکر، راهبند نیزه ای، راهبند کشویی، راهبند نفررو تقسیم بندی می گردد.

از مزایای راهبند ها نام ببرید؟

مزایای راهبند علاوه بر بالا رفتن امنیت محیط می‌توان به کنترل ترافیک در محدوده شما اشاره کرد.

اکسس کنترل یا دستگاه کنترل تردد چیست؟

برای اجازه عبور خودرو های مجاز و یا تحت کنترل داشتن تردد افراد می‌­توان از دستگاه کنترل تردد استفاده کرد.