تمامی قیمت ها به روز می باشد و ارسال به کل کشور کمتر از 24 ساعت انجام می شود

صفحه فروشگاه راهبند

-12%
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم 6 متری
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم 3 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 3 متری برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال...
-17%
راهبند خودرو فول RK680-pro
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم4 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 4 متری برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال...
-15%
راهبند-R680pro-با-بوم-5-متری
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم 5 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 5 متری برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال...
-14%
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم 6 متری
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با بوم 6 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 6 متری برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال...
-13%
راهبند خودرو فول RK680-pro
موجود است
راهبند راهبان R-680-FULL با بوم 6 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 6 متری فول برند راهبان 2سال ضمانت و 10...
-12%
راهبان R-680-FAST با بوم 3 متری
موجود است
راهبان R-680-FAST با بوم 3 متری
تماس بگیرید
راهبند با بوم 3 متری برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال...
-14%
راهبند خودرو تاشو 90 درجه
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با مکانیزم تاشو 90درجه
تماس بگیرید
راهبند تاشو 90 درجه برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال خدمات...
-3%
راهبند تلسکوپی
موجود است
راهبند راهبان با بوم تلسکوپی
تماس بگیرید
راهبند با بوم تلسکوپی برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال خدمات...
-17%
لاستیک داربالا فنس دار شود-low
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO فنس دار
تماس بگیرید
مشخصات راهبند با بوم فنس دار برند راهبان 2سال ضمانت و 10...
-8%
راهبند-تاشو-180-
موجود است
راهبند راهبان R-680-PRO با مکانیزم تاشو 180 درجه
تماس بگیرید
راهبند تاشو 180 درجه برند راهبان 2سال ضمانت و 10 سال خدمات...
-8%
راهبند-هیدرولیک-min
موجود است
راهبند الکتروهیدرولیک H-980 برند راهبان
تماس بگیرید
راهبند هیدرولیکی برند راهبان عنوان: بررسی عمیق راهبند الکتروهیدرولیک: نوآوری ایستا در...
جدول قیمت راهبند

راهبند پارکینگ

راهبند خودرو ابزاری برای کنترل سرعت اتومبیل ها است که عبور و مرور در پارکینگ ساختمان ها را میسر می سازد. هر یک از این دستگاه ها عملکرد به خصوصی داشته و با ویژگی های به خصوصی تولید می شوند. مدل های متعددی از این محصولات در کشور ما وجود دارند که بسته به مساحت و ابعاد محیط انتخاب می شوند. برخی از آن ها از نظر عملکرد دستی و اتوماتیک با یکدیگر تفاوت دارند.
این راهبندها با سایر سیستم های مخصوص به کنترل تردد برای افزایش امنیت و سهولت در کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند و وجود آن ها در این عرصه ها بسیار مهم و ضروری تلقی می شود. مدل های بولارد و ستونی این لوازم، از مطمئن ترین انواع آن ها به شمار می روند. این محصولات اغلب فراتر از جک های پارکینگی عمل می کنند و کیفیت و کارایی آن ها مطلوب تر است. طول عمر بالای این دستگاه بسیاری را برای استفاده از آن ترغیب کرده است. همچنین سرعت عمل قابل قبول آن از بروز ترافیک جلوگیری خواهد کرد.

آشنایی با انواع راهبند 

انواع مختلفی از راهبند ایرانی در بازارهای کشور ما به فروش می رسند که هر یک از آن ها برای موقعیت های مکانی به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. دسته بندی آن ها بر اساس چگونگی عملکرد هر یک انجام می شود که در زیر برخی از مدل های محبوب آن ها را مشاهده می کنید:
  • راهبندهای بازویی

راهبند بازویی از دو قسمت مهم تشکیل می شود. در بخش اول یک ستون عمودی با طول یک متر در زمین نصب می شود. در بخش دوم یک اهرم به صورت افقی بر روی ستون اولیه نصب شده که عملکرد دستگاه را تکمیل می کند. قیمت این مدل راهبند اغلب از سایر انواع آن مناسب تر بوده و به همین خاطر در میان پر فروش ترین و محبوب ترین انواع این دستگاه ها قرار می گیرد. به همین خاطر میزان فروش آن همواره بیشتر بوده است.
البته این محصول معایبی نیز به همراه دارد، به طور مثال در زمان وزش بادهای شدید به دلیل بلند بودن طول اهرم دستگاه، امکان پیچش آن وجود دارد که مشکلاتی در قسمت پایه آن به وجود می آورد. البته در صورتی که این دستگاه به درستی نصب شود، این مشکلات ایجاد نخواهند شد. بنابراین فرایند نصب و راه اندازی این دستگاه باید با دقت کافی و زیر نظر نصابان حرفه ای انجام شود.
این دستگاه سرعت عمل قابل قبولی دارد و به همین خاطر استفاده از آن در مناطق پر جمعیت بسیار بالا است. در مکان هایی مانند عوارضی، پارکینگ های عمومی، اغلب این دستگاه ها مشاهده می شوند. در این خصوص باید بیشتر از مدل های هیدرولیک دستگاه استفاده شود که کاربرد بهتری در این مراکز دارند. به علاوه دریافت مشاوره پیش از خرید و نصب این دستگاه ها در محل های مربوطه بسیار مهم تلقی می شود.

راهبندهای تلسکوپی

قیمت راهبند ها بر اساس نوع و مدل هر یک از آن ها تعیین خواهد شد. در این میان مدل های تلسکوپی برای تغییر در اندازه بوم تولید شده و در برخی از کمپانی های جهانی ارائه می شوند. با استفاده از این نوع راهبند بسیاری از مشکلات حل خواهند شد؛ چرا که ویژگی تغییر اندازه بوم آن ها، امکان استفاده از یکی از این دستگاه ها را در مکان های مختلف و با ابعاد و مساحت های گوناگون فراهم خواهد کرد. از این رو این سیستم ها کاربردهای بیشتری خواهند داشت. استفاده از آن ها در اکثر ورودی های ساختمانی میسر می باشد.
راهبند تلسکوپی

آشنایی با راهبندهای تاشو

برخلاف بوم راهبند و یا راهبندهای تلسکوپی، برخی از این دستگاه ها نیز برای مصارف خاصی تولید می شوند. راهبندهای تاشو برای مکان های مسقف و پارکینگ های سر پوشیده به کار می روند. در این مکان ها مشکل بوم ارتفاع به وجود می آید که با استفاده از دستگاه های تاشو راهبند این مسئله حل خواهد شد. در این مکان ها اغلب از دستگاه های بازویی راهبند استفاده می کنند که سقف پارکینگ امکان باز شدن و بالا رفتن دستگاه را نمی دهد. به همین خاطر این سیستم ها تولید شده اند.
در این سیستم های پیشرفته، اغلب بوم از وسط تا می شود و در کنار بدنه دستگاه قرار می گیرد. رعایت برخی از زوایا در حین چرخش و باز و بسته شدن بازوهای آن نیز بسیار مهم تلقی می شود.

راهبندهای بولارد

این سیستم ها را به نام راهبندهای ستونی نیز می شناسند و در صنایع مختلف جایگاه خاصی برای آن ها قائل هستند. انواع آن ها اغلب بر روی زمین نصب شده و برای مصارف خاص به کار می روند. برای باز و بسته شدن آن ها فضایی داخل زمین تعبیه شده که دستگاه به درون زمین رفته و مسیر را باز می کند.
این سیستم مصارف بسیار خاصی دارد. از میان آن ها می توان به مراکز نظامی، سفارت خانه ها، اداره جات پلیس و بانک های مرکزی اشاره کرد که در هر یک از آن ها سیستم امنیتی قوی ای نیاز است.

فروش راهبندهای ستونی به دلیل امکانات پیشرفته موجود در آن ها کمی بیشتر از سایر مدل ها تعیین می شود. ظاهر شیک و امنیت خارق العاده این دستگاه ها همواره مخاطبین را برای استفاده از آن ها ترغیب می کند. به علاوه تنظیمات این سیستم ها بر اساس شرایط ساختمان و ویژگی های مورد نیاز در محیط انجام می شوند.
دوام و ماندگاری بالای این سیستم های امنیتی فوق العاده نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.

در ساخت این راهبندها از مواد اولیه باکیفیتی استفاده شده که در برابر عوامل مخرب و آسیب زای محیطی ماندگاری بالایی دارند. همچنین این دستگاه در برابر هر گونه ضربه نیز مقاومت کرده و به سادگی آسیب نمی بیند. در ساخت آن ها از متریالی چون فولاد ضد زنگ، مواد بتنی باکیفیت و… استفاده شده است.
زمان بندی بالا و پایین رفتن این راهبندها بسته به تنظیمات انجام شده بر روی آن متغیر است. هر یک از ستون ها قابلیت کنترل مجزا را نیز دارند.
راهبند-بولارد

انواع راهبندها بر اساس عملکرد موتوری

به جز راهبندهایی که تا به این جا معرفی شدند، برخی از این محصولات بر اساس سیستم فنی آن ها دسته بندی می شوند که از میان آن ها می توان به مدل های الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک اشاره کرد که از بهترین و محبوب ترین مدل های این محصولات به شمار می روند.


استفاده از انواع راهبند در سیستم های کنترل تردد

انواع راهبند برند راهبان یا بتا، راهبند هوشمند و… در سیستم های کنترل تردد نیز کارایی دارند و استفاده از آن ها رایج است. از این رو روش هایی برای اتصال این دستگاه ها به این سیستم ها وجود دارند که در این بخش معرفی می شوند. روش مدیریت این دستگاه ها به این صورت است که با استفاده از ریموت یا شستی قابل کنترل هستند. این ریموت به دست نگهبانی واحد مربوطه سپرده می شود و با این روش ورود و خروج وسایل نقلیه میسر خواهد شد. برخی از دستگاه های کنترل تردد در این بخش شامل موارد زیر می شوند.

دستگاه های ساعت زنی مخصوص

برای استفاده از این دستگاه ها حضور نگهبان بسیار مهم تلقی می شود. برای استفاده از این سیستم در هنگام ورود خودرو، یک کارت هوشمند به او تحویل داده می شود که زمان ورود و خروج هر ماشین بر روی آن ثبت شده است. در حین خروج اتومبیل ها، کارت مجددا به نگهبان داده شده و محاسبه مدت زمانی که ماشین در پارکینگ بوده، هزینه حضور راننده محاسبه خواهد شد. به این ترتیب این دستگاه ها بهترین وسیله برای پارکینگ های عمومی محسوب می شوند.

سیستم های RFID

این سیستم ها به سهولت به سیستم های کنترل تردد متصل می شوند و انواع دستگاه ها و لوازم جانبی نیز بر روی آن ها قابل نصب هستند. انواع راهبند پلاک خوان و سیم های تمام اتوماتیک نیز در این بخش مورد استفاده قرار می گیرند.
این دستگاه ها عبور و مرور اتومبیل ها را در محل های پر ترافیک بسیار ساده تر می سازند. با وجود آن ها، دستگاه به محض رویت خودروها و حضور آن در محل پارکینگ خود به خود راه را باز می کند و با این قابلیت هوشمند سرعت عمل انجام کار را افزایش می دهد.
برای استفاده از این سیستم ها یک تگ بر روی اتومبیل مورد نظر نصب می شود و در هنگام ورود و خروج مورد بررسی قرار می گیرد.
مدل های ستونی و هرمی راهبند با استفاده از این تکنولوژی برای سیستم های کنترل تردد به کار می روند و به همین خاطر می توان از این دستگاه برای بسیاری از کاربردها بهره برد.
البته برای استفاده از این سیستم ها باید برخی از هزینه ها را نیز پرداخت کنید. از جمله هزینه خرید ریموت های حرفه ای مخصوص به این فناوری که برای کاربرد بهتر آن مورد استفاده قرار می گیرند. به این ترتیب برای استفاده از این قابلیت های مدرن، بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت.
کارت خوان رومیزی مایفر

تعیین قیمت خدمات

تعمیر راهبند و خدمات مربوط به آن برای هر یک از دستگاه های موجود در این عرصه متفاوت خواهد بود. هر یک از این سیستم ها ویژگی های به خصوصی داشته و با قابلیت ها و امکانات فنی متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو روش تعمیر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. در سال های اخیر چند برند مطرح جهانی، در زمینه تولید این دستگاه ها فعالیت داشته اند که از مهمترین آن ها می توان به انواع مدل های ایرانی ، چینی و ایتالیایی اشاره کرد.
میزان تردد هر یک از این دستگاه ها در طول بازه های زمانی مشخص با یکدیگر متفاوت است. هر یک از این دستگاه ها با گارانتی های فروش و خدمات پس از فروش متفاوتی عرضه می شوند و به همین خاطر قیمت خرید هر یک از آن ها نیز در بازارهای مربوطه با نرخ های متعددی ارائه می شود. در طول هر سال نوسانات بازار ارز و خرید و فروش خارجی این دستگاه ها نیز هزینه خرید آن ها را تغییر می دهد و به همین خاطر نمی توان یک نرخ ثابت برای خرید آن ها تعیین کرد.

خدمات نصب

خدمات راهبند موارد متعددی را شامل می شود که از میان آن ها می توان به نصب و راه اندازی این دستگاه ها اشاره کرد که با بهره گیری از جدیدترین علوم موجود در این عرصه انجام می شوند. این خدمات با در نظر گرفتن نکات زیر در محل های مورد نظر کارفرما انجام می شوند:
1- در نظر گرفتن محل تردد عابرین پیاده در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد و فضایی برای این منظور در نظر گرفته می شود.
2- محل نصب این دستگاه ها باید حتما به اتاق نگهبانی نزدیک باشد؛ در غیر این صورت کنترل تردد به درستی انجام نمی گیرد.
3- محل نصب باید از باغچه های فضای مورد نظر دور باشد؛ رطوبت موجود در این مکان ها به سیستم دستگاه آسیب های جدی وارد می کند.
4- محل نصب باید به دور از موانعی مانند شاخه ها، کابل های تیر برق و… قرار داشته باشد تا عملکرد دستگاه مختل نشده و باز و بسته شدن آن به سادگی انجام شود.

تعمیر راهبند نیز با در نظر گرفتن این نکات اصولی در محل انجام می گیرد. برای استفاده از هر یک از این خدمات باید افراد با تجربه و حرفه ای را برای انجام کار استخدام کنید. دقت عمل در فرایند نصب این سیستم های یک اصل اساسی است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.
راهبند-راهبان-RK400

سوالات متداول 

  • علت قیمت های مختلف راهبند های در چیست ؟ 

فرق قیمتی بین راهبند های خارجی و ایرانی بخاطر واردات با ارز و مالیات گمرکی آن میباشد

  • آیا راهبند ایرانی با خارجی از نظر کاربرد تفاوت دارند ؟ 

خیر

  • آیا کیفیت راهبند خارجی و ایرانی فرق میکند ؟ 

از نظر کلی راهبند های خارجی بخاطر برند های معروفی که دارند معمولا قیمت بالاتری نسبت به راهبند های غیر معروف در کل دنیا دارند . ولی راهبند های ایرانی نیز با کارایی بالا و کیفیت خوب در رقابت با این برندها در ایران هستند.

  • محدوده قیمتی راهبند ها خارجی با برند های مختلف چقدر است ؟ 

از 50 میلیون تومان تا 290 میلیون تومان

  • محدوده قیمتی راهبند های ایرانی با برند راهبان چقدر است ؟

با توجه به افزایش ارز و تورم بین 20 میلیون تا 35 میلیون با هزینه های نصب میباشد .

  • هزینه های نگهداری راهبند با برند خارجی چقدر است ؟ 

با توجه به وضعیت تحریمی کشور و افزایش ارز معمولا قطعات این نوع راهبند ها یافت نمیشود و یا توسط واردکننده گان با قیمت گزاف فروخته میشود .

  • هزینه های نگهداری راهبند ایرانی چقدر است ؟ 

شرکت کنترل ابنیه ملل که بزرگترین تولید کننده راهبند با برند راهبان میباشد تا 10 سال خدمات پس از فروش دارد و تمامی قطعات ساخته شده در ایران موجود میباشد .

  • گیربکس و موتور این نوع راهبند الکترومکانیکی تا 2 سال گارانتی میباشد.
  • شش ماه ضمانت سنسور چشمی .
  • یک سال ضمانت الباقی تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی .
  • چراغ های LED مصرفی بوده و جزو گارانتی نمی باشد و فقط یک هفته مهلت تست دارند .
  • تصادف و شربه شدید به هر قسمت از راهبند باعث خارج شدن از گارانتی شرکت میشود .
  • چگونه راهبند با برند راهبان به دست مشتریان شهرستانی میرسد ؟ 

با تماس به کارشناسان شرکت کنترل ابنیه 09027073828 – 02171053373 بعد از دریافت قیمت نهایی پس از واریز مبلغ همان روز یا نهایتا فردا توسط باربری ارسال خواهد شد – در ضمن شرکت کنترل ابنیه ملل در کلیه شهرستان ها نمایندگانی جهت نصب و راه اندازی این راهبند گماشته است که با هماهنگی کار نصب و راه اندازی را انجام خواهند داد .

جمع بندی

در سال های اخیر خدمات راهبند برای بسیاری از شهرهای پر جمعیت و کلان شهرهای کشور ما مورد استفاده قرار گرفته اند.
هر یک از این دستگاه ها در طولانی مدت نیاز به تعمیرات خواهند داشت و به همین خاطر نیز خدمات تعمیر راهبندها نیز مورد توجه قرار دارند. این دستگاه ها کنترل عبور و مرور را در مکان های همگانی و پر تردد ساده تر می سازد و به همین سبب نیز استفاده از آن ها ضرورت دارد. شما می توانید، با در نظر گرفتن اصول و شرایط نام برده شده در این بخش، این دستگاه ها را سفارش داده و از آن ها در بخش های مختلفی استفاده کنید. برای انتخاب آن ها از کارشناسان حرفه ای این عرصه کمک بگیرید.

خرید انواع راهبند :

راهبند تلسکوپیراهبند فنس دارراهبند fast راهبند fullراهبند تاشو 90 درجه راهبند تاشو 180 درجه 

کلمات کلیدی : قیمت راهبند،راه بند،راهبند سیماران،راهبندبتا،راهبند،راهبند آکاردئونی،خرید راهبند،خرید بوم راهبند،قیمت راهبند برقی،راهبند برقی،انواع راهبد،راهبند پارکینگی،راهبند اتوماتیک،راه بند اتوماتیک،راه بند فادینی،قیمت بوم راهبند،گیت تردد،راهبند خودرو،گیت اتوماتیک،راهبند اتوماتیک،گیت ورودی و خروجی،راهبند امنیتی،راهبند پارکینگ،گیت تردد خودرو